sâmbătă, 2 aprilie 2016

Instictoterapie 3 ; - Doamne , da-mi puterea sa mai cred , sa mai vad .





          Doamne ,  da mi putere pentru a avea motiv sa ma scol dimineata din pat .Doamne , da mi puterea de a ma bucura de rasaritul de soare si de ziua de azi .Doamne , da mi puterea si vointa de a mi folosi mainile  si capul meu . Doamne , da mi puterea de a gasi rostul vietii mele pe pamant . Doamne , da mi puterea de a face ceva folositor cu viata mea - talantul primit de la tine .Doamne , da mi puterea de a accepta  si intelege familia si oamenii de langa mine - macar atat , pana la iubire este cale lunga .Doamne da mi puterea si intelegerea de a te vedea in fiecare fir de iarba, in fiecare om , in fiecare rasarit si apus de soare , in fiecare copac si floare . Doamne da mi puterea de a ma iubi si accepta . Doamne da mi puterea de a actiona . Doamne da mi puterea sa mai cred, sa mai vad .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu