vineri, 22 iulie 2011

Michael Nyman si Giuseppe Ungaretti



Iunie

Cand
aceasta noapte
imi va muri
si ca un altul
voi putea s-o privesc
si somnul ma va cuprinde
si fosnetul
valurilor
al caror zbucium
sfarseste
la zidul de salcami
al casei mele

Cand ma voi destepta
in trupul tau
care se moduleaza
ca vocea privighetorii

Se istoveste
precum culoarea
licaritoare
a graului copt

In transparenta apei
aurul velin
al pielii tale
se va bruma intunecat

Purtata pe
lespezile
rasunatoare
ale vazduhului fi-vei
ca o
pantera

In zimtii
mobili
ai umbrei
te vei risipi

Tipand
muta in
acea pulbere
ai sa ma-nabusi

Apoi pleoapele tale se vor intredeschide
vom vedea dragostea noastra aplecata
ca sarea

Apoi voi vedea
inseninat
in zarea de smoala
a irisilor tai murindu-mi
pupilele

Acum azurul s-a-nchis
precum
la ora asta
in tinutul meu african
iasomiile

Somnul mi l-am pierdut

Licaresc
la coltul unui drum
ca licuriciul

Imi va muri
aceasta noapte ?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu