sâmbătă, 20 august 2011

Cenaclul Flacara - Majay Gyozo; Redevenim Copii

Majay Gyozo - Redevenim Copii

Ce vremuri, ce muzica,ce versuri......"reanfloreste lemnul portii/pe unde pleci,pe unde vii....".
Cum e lemnul portii ?!, uscat !!!!si ?!,reanfloreste lemnul portii.....

Paunescu


Norocul vesnic sa te bata
Ca iar ma simt adolescent,
Traind o lectie uitata
Incorigibil repetent.

Si uite pleci fara nadejde,
Si mi te rupi adanc in piept,
Si carnea mea imbatraneste
Cu-ntregul timp cat te astept.

Reinfloreste lemnul portii
Pe unde pleci,pe unde vii,
In fata dragostei si-a mortii
Noi toti redevenim copii.

Si cand te-ntorci din intamplare,
In fata ta ma plec umil.
Si cu o mirare foarte mare
Te vad si redevin copil.

Imi esti cand sora si cand mama,
Iar cand te pierd esti fata mea.
Mereu tacerea mea te cheama,
Mereu tu esti altcineva.

Pe drumul meu podit cu zarul,
La intersectii mai raman
Ca un copil ce-asteapta darul,
Dar toti ceilalti il cred batran.

Sunt cel ce mai nimic nu stie,
Din tot ce aduce folos.
Iubirea-i o copilarie
Din care-nveti sa mori frumos.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu