duminică, 26 noiembrie 2017

Gardul de la buzoeni 2


            Asa arata asta vara , este partea din fata unde au fost copaci mai putini...., terenul il am de 11 ani , in tot timpul asta nu am reusit sa fac nimic pe el ...., anul asta in augus l-am pus in vanzare , doream sa cumpar un teren cu o casa gata facuta , nu am primit nicio oferta serioasa ( este adevarat si timpul a fost foarte scurt ) si atunci m-am apucat de gard .                                                              
Au fost multi pomi , stalpi din beton .....                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                             Acum gardul arata asa , partea din fata , de la drum .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu