vineri, 10 septembrie 2010

Noi si "criza"! 1

Cica lumea e in "criza"!.Fratilor eu m-am nascut intr-un pat cu saltea de paie!Mama mea imi dadea 2 lei,5 oua, 3 sticle si faceam cumparaturi la noi la "Cooperativa"!Sa fiu bine inteleasa cumparaturi pentru mama nu bomboane pentru mine!.Si ce mari erau banutii aia! Acuma avem bani prin toate buzunarele,prin toate gentile,pe carduri,la banci,dar suntem in criza!Cand eram copil mancam carne cel mult o data pe saptamana,astazi mancam carne in fiecare zi si suntem in criza!Bunicii mei au venit in Baragan cu mainile goale la inceputul secolului trecut si au facut case au crescut copii.Parintii mei au fost acei copii,unii au stat prin bordeie un an doi pana au facut casele.Cand au crescut au mers pe front si au luptat pentru tara.Eu cand m-am nascut nu era curent electric la noi in sat,in primele clase am invatat la lampa cu gaz.Mama mea si tatal meu au fost niste oameni foarte harnici(toti din sat erau asa)de dimineata de la 5 pana seara tarziu picioarele lor nu stateu.Se facea totul in casa,erau putine lucruri pe care le cumparam.Unde este criza fratilor!?lumea umbla imbracata parca merge la bal in fiecare zi,se cumpara totul,se face foarte multa risipa,se arunca multe.....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu