sâmbătă, 3 iulie 2010

ROMANIA : NICU ALIFANTIS - DACA TU AI DISPAREA






Dacă tu ai dispărea
Intr-o noapte oarecare
Dulcea mea, amara mea
As pleca nebun pe mare.

Cu un sac întreg de lut
Si-o spinare de nuiele
Să te fac de la-nceput
Cu puterea maini mele.

Lucru lung si monoton
Sa te inviez femeie
Eu bolnav Pygmalion
Hai si umbla Galatee.

Dacă tu ai dispărea
Fi-ti-ar moartea numai viata
Dulcea mea, amara mea
As pleca in tari de gheata.

Sa te fac din ţurţuri reci
Sa te-mbrac in promoroaca
Si apoi sa poti sa pleci
Orişiunde o sa-ti placa.

De-ai cădea intr-adevăr
In momentul marii frângeri,
As veni la tine-n cer
Sa te recompun din îngeri.

Si pe urma voi pleca,
Umilit si iluzoriu.
Unde este casa mea
O mansarda-n purgatoriu.

Dacă tu ai dispărea
Si din rasu-mi si din plansu-mi
Te-as găsi in sinea mea,
Te-as zidi din mine însumi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu