marți, 29 iunie 2010

ADMIR - Bucuresti




Andrei Pribagu:
-"Simbata 15 octombrie 1983 am plecat din Bucuresti, aveam zi libera.In Busteni eram 7, printre ei, Salisteanu, Cristina Hnetcu, Stampila, Dubi, eu si inca doi baieți de care nu-mi amintesc, nici numele si nici ca persoane. Am urcat pe mina lui Sali pe valea Babelor, pina la Piatra Arsa. De aici am coborît pe mina lui Stampila pe Seaca Caraimanului. Am ajuns in Bușteni la ora 2,30 noaptea. Cine a fost pe Seaca Caraimanului stie ce inseamna sa urci și își poate face o parere despre cum este sa cobori noptea. Fotografia in grup este la Portita Caraimanului. Unde este Sălișteanu lîngă emblema ADMIR-ului, este pe Valea Babelor, iar a treia este in casa de cultura de pe strada Slatineanu unde avea sediul clubul nostru."

Multumesc Andrei, sunt tare bucuroasa pentru fotografiile cu nea Sali. Pentru mine era un om si jumatate.Cand l-am cunoscut eu,prin anul 1982, nea Sali avea cam varsta mea de acuma.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu