marți, 30 noiembrie 2010

LA MULTI ANI ROMANIA ! - ARMATA ROMANA


La multi ani celor ce simt romaneste ! La muti ani celor ce iubesc Romania !La multi ani romani !

Am pus ca eticheta "La multi ani Romania" si mi se spune ca nu este permis !...

Romania, pentru mine e ca si cuvantul"mama",Romania pentru mine este sunetul clopotului din copilarie de la mine din sat. Romania pentru mine este salcamii din Baragan,Romania pentru mine este tarana fierbinte care ma frigea la talpi, Romania pentru mine este mancarea mamei,Romania pentru mine este biserica din sat, cimitirul din deal unde sunt ingropati toti ai mei...
Dupa cum stie toata lumea nimic nu este intamplator. Faptul ca ne-am nascut in Romania tine de interiorul nostru.Doamne iti multumesc ca m-am nascut aici in aceasta tara ! Eu stiu cat valoreaza un bob de porumb, stiu asprimea vanturilor care-mi taiau respiratia, stiu gustul noroaielor din sleaurile Baraganului, mai stiu ce inseamna o picatura de apa in Baraganul secetos.Doamne iti multulesc pentru fiecare groapa, pentru fiecare piedica, pentru fiecare gri.Este desertul meu peste care trebuie sa trec ! Doamne tine tara asta iar pe noi trezeste-ne !

2 comentarii: