miercuri, 19 octombrie 2011

EVA - Ion Pillat si Vangelis



Ceea ce sunt-ceea ce vrei sa fiu.
Da-mi aripi si sunt inger de lumina
Si smulge-mi-le, voi fi numai femeie.
Privirea ta ma face far’ de vina,
Dar tot ea poate patima sa-mi deie
Si de pacat faptura sa mi-o lege.
Ceea ce sunt – ceea ce esti tu insuti:
Copil, suspin, sunt sora si sunt mama
Ce va veni zambind sa-ti stearga plansu-ti.
Iar pentru tatal, chiar de port naframa
Raman tot fata scumpa de altatdata.
De treci nepasator sunt trecatoare,
Dar oarba ta credinta
Mi-a redat eternitatea clipei
Daca in marea fluidicelor plete te-ai scaldat.
Cand poruncesti, eu voi lovi in palme,
Ritma-voi goala dansul baiaderei
Dar daca vrei voi sta curata in strana
si voi fi in sunet de psalme
Iar sfanta – invingatoare a durerii -
Daca doresti ti-oi face alta rana
Indragostit ma chemi – iti sunt iubita
ce-ti poarta in ochi destinul. De esti bestie -
in bratul tau m-oi frange, ca o trestie
Iar pofta mea pe veci nepotolita,
Te va inlantui cu lant de sarpe.
Dar daca esti inaltul visator
Ce aude in suflet sunete de harfe,
Dispretuind un spasm amagitor,
De indraznesti sa urmaresti ideea
Si in sferele sonore s-o vanezi
Atunci,cu lampa in mana sunt Psiheea
De straja langa tine…De-o mai vezi.

Ion Pillat

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu