sâmbătă, 8 octombrie 2011

Tudor Gheorghe -Democratie







N-avem ape minerale, n-avem gheaţă, nici hârtie,
N-avem varză de sarmale, dar avem Democraţie!
Bişniţarii şi primarii în aceeaşi berărie
Se tocmesc schimbând dolarii de când e Democraţie!
Lumea pare că se-ntoarce, viaţa pare că reînvie,
E-o parere că se toarce firul de Democraţie.
Duritate-n exprimare, râs strident şi mârlanie,
S-a dus dracu-orice candoare, de când e Democraţie!
Doamne, ţine-mă cuminte, ia-mi lucirea de mânie,
Dintre cantec şi cuvinte vreau aici Democraţie.
Că sunt singur şi mă bate plânset vechi de Ciocarlie
Dintr-o parte-n altă parte, şi tac în Democraţie!
De ruşine şi de frică pustnic vechi intră-n chilie
Care Doamne nu mai pică, de când e Democraţie
Dar decat aşa, Parinte, năclăit de pesimism,
Scoate-mă din necuvinte, da-ma-n... Totalitarism!
Dar decat aşa, Parinte, năclăit de pesimism,
Scoate-mă din necuvinte, da-ma-n... Totalitarism!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu