marți, 8 iunie 2010

Asociatia Drumetilor din Muntii Romaniei – ADMIR « Pe drumuri de munte

Asociatia Drumetilor din Muntii Romaniei – ADMIR « Pe drumuri de munte Acest articol si comentariile facute la el m-au trimis inapoi in timp cu mai bine de un sfert de secol.Asociatia A.D.M.I.R.,a functionat si pe vremea lui Ceausescu.E ciudat ca nu se vorbeste nimic despre asta,ca nimeni nu spune nimic .Eu i-am cunoscut personal si am fost cu ei pe munte, de mai multe ori.L-am cunoscut si pe "nea Sali"(fratele cunoscutului pictor Ion Salisteanu),care era "sefu".Nea Sali era ing.speolog sau ing.geolog,nu mai stiu exact,au trecut destui ani de atunci.Nu mai stiu nimic de nimeni,eu am avut niste probleme personale care m-au facut sa rup legatura cu ei.Am ajuns la ei prin Andrei Pribagu de la Electroaparataj.Erau niste oameni deosebiti,am invatat foarte multe lucruri de la ei.Eu nu am fost implicata in treburile admistrative si de aceea nu stiu prea multe amanunte despre asociatie.Am facut cu ei niste trasee deosebite (trasee nemarcate,trasee alpine).Erau niste nonconformisti,ecologisti,iubitori de frumos.Unde sunteti fratilor?!Andrei,Mircea,Dubi,Camelia....?!Nea Sali a disparut prin anul1985,a fost cautat si nu s-a aflat nimic de el dupa cate stiu eu .

Un comentariu:

  1. Camelia a plecat pe 11 decembrie 1989.Gabi Marinescu in 2009 si in 2010 Albota. Cred ca mai sunt. Sa vorbim de cei ce sunt. Dan Hristescu, Mircea Datcu, Emil, Doina Dragomir și mulți alți de care î-mi voi aminti și îi voi mentiona.

    RăspundețiȘtergere